Zachować wspomnienia

Witajcie,

w ferworze rękodzielniczych prac przedświątecznych chciałam się podzielić albumem na zdjęcia , który ostatnio skleiłam. W ruch poszły papiery świąteczne UHK Gallery, gesso, mikrokulki, tekturki i trochę świątecznych dodatków. Znowu opiszę to, czego nie oddały zdjęcia:/ Gwiazdki na okładce obsypałam mieniącym się delikatnie brokatem, a brzegi papierów szklanymi mikrokulkami. Album pomieści 10 świątecznych rodzinnych fotografii w formacie 9x13. 
Co myślicie o takim albumie? Podoba Wam się?
Zapraszam do obejrzenia galerii i pozostawienia komentarza:)
Ściskam mocno!

Zdjęcia okładki...



... i zdjęcia kart





Album posyłam na: 

- Wyzwanie #12 Świątecznie i niekartkowo na blogu Skarbnicy Pomysłów (klik na link)


- wyzwanie #1 Moje Święta na blogu Lemonade (klik na link

Komentarze

  1. Bardzo ładny, pomysłowy - podobają mi sie te mikrokulki - widać je:)!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że się podoba, bardzo fajnie wyszło. Zdjęcia w nim będą jeszcze bardziej wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, prawdziwie zimowy album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów
    i życzę wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty