Multikolorowa kartka powarsztatowa :)

Witam!

ostatnio wpadła w moje ręce niedokończona kartka z czerwcowych warsztatów z Karolą Witczak. Sama technika prezentowana na warsztatach bardzo mi przypadła do gustu, ale kolory "bazy"... no cóż, trochę nie moje;) Mimo to spróbowałam doprowadzić kartkę do końca. Dołożyłam chlapania, gesso, mgiełki i kilka dodatków. Poniżej przedstawiam efekt:)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i pozostawienia komentarza:)




tutaj miltikolorowa kartka w towarzystwie pastelowej koleżanki, która miała szczęście zostać dokończona podczas warsztatów :)


Multikolorową kartkę zgłaszam na kolorystyczne wyzwanie Anniko na blogu Diabelski Młyn (klik na link)


Dobrego dnia!

Komentarze

  1. Hahha, byłyśmy na tych samych warsztatach! :) Ja już musiałam nabyć kilka ecolin.
    Super tła.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, faktycznie:) poznaję:)
      Ja jeszcze nie mam swoich farbek, ale coraz intensywniej o nich myślę:)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty