trochę kolorów

Witajcie,

foliowe motyle od 13Arts przeleżały u mnie kilka miesięcy i zupełnie nie miałam pomysłu co z nimi zrobić...a teraz tak mi się spodobały, że wykorzystałam je w dwóch pracach pod rząd :-) Dlatego też nie wyrzucam...chomikuję:-D Nigdy nie wiadomo kiedy dane przydasie doczekają się swoich pięciu minut;-)

Ale do rzeczy... Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, która początkowo miała być w stonowanych kolorach, odcieniach beżu, pudrowego różu... ale jak mi wpadły w ręce kolorowe kwiatki od Mintay, to przepadłam i koncepcja mi się zmieniła. I tak zamiast ponuraka, wyszła kartka optymistyczna :-P 
Zapraszam!








Motylka posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w kwietniu- Skrzydła

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/04/otworz-szuflade-w-kwietniu.html

 Kwiat Dolnośląski - wyzwanie kwietniowe - Dzień Tęczy

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2020/04/wyzwanie-kwietniowe-dzien-teczy.html

Wyzwanie #8 "Gazeta"na blogu Tekturkowo

https://blogtekturkowo.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-8-gazeta.html

Komentarze

  1. Absolutnie fantastyczna praca! :-) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa :) Pozdrawiam, DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba!!! Ten motyl robi wrażenie :)). Wspaniała praca z przesłaniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca wspaniała!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny klimat, piękna praca! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe połączenie kolorów, karteczka jest mega! Zauroczyła mnie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty