Tag majowy

Witajcie,

dzisiejszy Dzień Scrapbookingu uczciłam iście scrapowo i wiosennie :-) Piękna majowa zieleń oraz moje roześmiane dzieci zainspirowały mnie do stworzenia optymistycznej w swoich kolorach (oraz przesłaniu) pracy :-)

Już po zrobieniu zdjęć wpadłam na pomysł przewleczenia wstążki przez dziurkę u góry taga... no cóż, wyobraźmy sobie, że już tam jest :-P

Zapraszam serdecznie!








Zgłaszam się na wyzwania:

Wyzwanie cykliczne - OPTYMISTYCZNIE w Klubie Twórczych Mam

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-kolorystyczne-kwiecien.html

Wyzwanie nr 86 "Słonecznie"na blogu sklepu scrapek.pl

https://scrapek.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-nr-86-sonecznie.html

Życzę Wam cudownej niedzieli :-)


Komentarze

  1. Ale śliczny! Bardzo radosny i optymistyczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Niesamowicie piękny tag <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, pełny radości tag, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNOŚCI. Detale jak buteleczka z korkiem wypełniona mchem, dekory tworzą niepowtarzalny urok :) Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny tag! Podziwiam dopracowanie szczegółów i estetykę wykonania. Dziękuję za udział w optymistycznym wyzwaniu Klubu Twórczych Mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne maleństwo! I jakie super zdjęcie z uśmiechniętymi dziećmi :))
    Dziękuję za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty