Pudełko na klucze


Witajcie,

w związku z nieuchronnie zbliżającą się przeprowadzką szukam pomysłów na wystrój domu. W obecnym domu mamy magiczną szufladę "na wszystko", w tym również na klucze :-P Marzy mi się, żeby klucze miały swoje miejsce, stąd pomysł na szkatułkę kluczykową. Zieloną i wiosenną :-)

Zapraszam :-)







 


Pudełko posyłam na wyzwania:

- Tworzę w jednym kolorze - ZIELONY
 
http://tworzewmonokolorze.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-zielony.html

- 13 arts Wyzwanie / Challenge #88

Zainspirowałam się kolorystyką moodboard'u i elementami mchu.

Z mediów 13 arts użyłam:
- białe gesso
- Splash! (biały i czarny)  

January Challenge

Komentarze

  1. Przepięknie !!! niesamowity klimat !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful box with lovely details, perfect for the challenge on the blog from 13@rts. Thank you so much for joining us at 13@rts. Have a beautiful day. xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochać się można w takim cudownym pudełku.... Piękne! Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu bloga Tworzę w jednym kolorze- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  4. The green is amazing!Thanks for playing along with 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty