wiosennie i z nadzieją

Witajcie,

w tym roku tęsknota za wiosną jest tym większa, że nie można swobodnie korzystać z jej uroków. Dlatego też stworzyłam pracę w wiosennych, radosnych kolorach, żeby tę wiosnę przywołać i aby zamieszkała w moim mieszkaniu :-)

To nam pozostało, mieć nadzieję i wiarę w to, że dobre rzeczy będą się działy:-)










A tutaj na swoim miejscu, na półce z książkami :-)



Pracę posyłam na wyzwania:

Towarzystwa Dobrej Zabawy - #48 wiosna

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-48-wiosna.html

 Klubu Twórczych Mam - wyzwanie "Graj w zielone"

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-cykliczne-graj-w-zielone.html


Bloga Filigranki - wyzwanie #56 rozwiązanie krzyżówki to "wiosna" :-)

https://filigranki-pl.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-56.html

Komentarze

  1. Świetny blejtram kolorowy i energetyczny ♥️. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wiosenna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, jestem pod wrażeniem:) Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny projekt :) dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Я просто в восторге от такого буйства красок! Шикарное полотно, смотрится оригинально и станет украшением любого интерьера. КомандаTDZ благодарит вас за выбор нашего задания. Не грустите, все пройдет, пройдет и это... С теплом, Елена.)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny projekt, wszystko super fajnie do siebie pasuje, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty