I kiedy to zleciało??

Witajcie,

scrapbooking to dla mnie przede wszystkim uchwycone emocje, dlatego dzisiaj chciałam Wam pokazać mój wpis do Art Journala.

Niby wiem, że czas płynie szybko, ale dopiero projekty nawiązujące do życia mojej rodziny uświadamiają mi jak bardzo. Dzisiejszy wpis nawiązuje do zbliżających się czwartych urodzin mojego Syna. Wow.... A dopiero co niedawno robiłam wpis przed jego narodzinami ;-)

Zapraszam :-)







Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie scrapbookingowe #9 Paleta kolorów na blogu Scrapbooking shop

 
WYZWANIE #17 "Noworoczne Bingo" na blogu sklepu Tekturkowo
 
wybrałam linię skośną tekturka-tekturka-tekturka, a użyłam:
 
https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-MAMA%2C-DZIEN-MATKI%2C-przytulanie%2C-dziecko%2C-kwiaty%2C-grawer/435
https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-LISTKI%2C-TRAWA-8-elementow/1325
https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-border-KORONKA-Adele-I/1364
 

 



Komentarze

  1. Przepiękny wpis😍 Widać w nim emocje aż chwyta za serce. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - Agnieszka z DT Tekturkowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale cudo. Dla mnie Art Journal to czarna magia i na razie tylko podziwiam u innych. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięny wpis, niesamowite tło, technicznie majstersztyk. Dziękuję za udzieł w wyzwaniu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wzruszający wpis. Praca świetna 👌 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! DT Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny wpis, idealnie dopracowany. Wspaniały 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty