Kartka zimowa

Witajcie Kochani,

coraz częściej w mediach społecznościowych widać zdjęcia ze śniegiem... u mnie póki co nie spadł, ale liczę na to, że niedługo tak się stanie. Niesiona marzeniami o śnieżnej pogodzie, przygotowałam kartkę zimową.

Punktem centralnym kartki jest mega połyskujący shaker box zrobiony na zwykłej ramce;). Wokół niego widać liście i kwiaty, posypane brokatem i połyskujące (to akurat słabo widać na zdjęciach).

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, a ja nadal czekam na śnieg! :)




 
Karteczkę posyłam na wyzwania

wyzwanie z Gościem #99 na blogu Rapakivi
wybrałam linię ramka - kartka - koronka
 

oraz "Błyszcz jak diament" na Blogu Kreatywnym



Komentarze

  1. Jaki uroczy tej shaker i jak świeci. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczna .. jak widok z moim oknem - dziękuje za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty